Kwiecień 2019: nowości i zapowiedzi od topowych marek

Najpopularniejsze brandy intensywnie pracują nad wiosenno-letnimi kolekcjami, by sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających fanów. Na rynku pojawia się szereg ciekawych nowości, a marki ciągle zapowiadają kolejne godne uwagi projekty.

Fila DSTR97 w dwóch nowych kolorystykach

Włoska marka Fila funkcjonuje na rynku od 1911 roku i na przestrzeni lat zdążyła zaskarbić sympatię nie tylko profesjonalnych sportowców i entuzjastów aktywności fizycznej. Obecnie brand doskonale radzi sobie w kategorii sneakerów i cieszy się popularnością wśród fanów mody streetwearowej. Model DSTR97 ujrzał światło dzienne w 1997 roku. Był to projekt inspirowany dragsterami, czyli specjalnymi pojazdami wykorzystywanymi do wyścigów na krótkich dystansach.

Do sklepów trafiły właśnie dwa nowe warianty kolorystyczne. Materiałem bazowym dla tej sylwetki jest wysokiej jakości skóra licowa. Charakterystyczny element modelu to powtarzające się wzdłuż uppera logo Fila. Branding znajdziesz też na języku i w przedniej części buta. Kluczowym elementem Fila DSTR97 jest odblaskowy element na czubku. Podobne właściwości oferują szlufki.

Buty dostępne są w dwóch nowych kolorach: czarnym z szarymi akcentami oraz białym z granatowymi detalami.

OVERKILL x adidas Consortium ZX 10000 C „Game Overkill”

Adidas ZX 10000 C to nowoczesna sylwetka, która ma stanowić uzupełnienie klasycznej linii ZX. Założone przez Adolfa Dasslera przedsiębiorstwo po raz drugi postanowiło podarować modelowi nowe oblicze z udziałem niemieckiego butiku OVERKILL.

W wariancie „Game Overkill” projektanci postawili na dość stonowane, lecz przykuwające wzrok zestawienie kolorów. Projekt inspirowany jest automatami do gier. Wynika to z faktu, że Marc, założyciel butiku OVERKILL, w młodości poświęcił sporo czasu na korzystanie z tego rodzaju rozrywki. Szaro-białą bazę cholewki uatrakcyjniono różowymi, niebieskimi, pomarańczowymi i zielonymi detalami. Choć taki opis może kojarzyć się z chaotycznym projektem, na sylwetce „Game Overkill” wszystko stanowi spójną i przyjemną dla oka całość.

adidas Yeezy Boost 700 V2 „Vanta”

Sympatycy serii adidas Yeezy mają kolejny powód do radości. Na horyzoncie pojawił się właśnie nowy wariant kolorystyczny dla modelu Yeezy Boost 700 V2, określany jako „Vanta”.

Nowa wersja dla popularnego modelu to monochromatyczne wydanie w kolorze czarnym. Projektanci uwzględnili sprawdzone rozwiązania materiałowe i konstrukcyjne, jakie mogliśmy zobaczyć we wszystkich innych standardowych odsłonach 700 V2. Oznacza to, że w tym projekcie mamy do czynienia z siateczkowym upperem oraz połączeniem dwóch rodzajów skóry naturalnej – zamszowej i licowej. Uzupełnieniem cholewki jest gumowy syntetyk.

adidas Yeezy Boost 7000 V2 „Vanta” prawdopodobnie zagoszczą w sklepach na przełomie lata i jesieni.

adidas Harden Vol. 3 w nowej kolorystyce

Każdy, kto pamięta model Harden Vol. 3 na pewno ucieszy się z informacji, że niemiecki brand szykuje nową kolorystykę dla tej sylwetki. Projektanci sięgnęli do archiwów drużyny Houston Rockets, by zainspirować się logotypem zespołu i strojami zawodników z lat 1996-2003.

Na cholewce połączono kolor granatowy i czerwony, nawiązując w ten sposób do starego herbu Houston Rockets i wyjazdowych strojów. Atrakcyjne zestawienie kolorów uzupełniono brandingiem adidas w kolorze białym. Na sylwetce uwzględniono też szczęki oraz prążki, które dodają modelowi wyjątkowego charakteru. Fajnym elementem jest też błękitna trzynastka, symbolizująca nr, jaki można zobaczyć na koszulce Jamesa Hardena. Cholewkę postawiono na podeszwie środkowej wykonanej w technologii Boost. Sprężystą piankę zabezpieczono przezierną podeszwą zewnętrzną.

Air Jordan 14 SE „Reverse Ferrari”

W 2014 roku w sklepach pojawił się model Air Jordan 14 w wariancie nawiązującym do Ferrari. Chcąc nawiązać do włoskiego auta sportowego, amerykańscy projektanci postawili wówczas na czerwoną cholewkę z zamszu. Co ciekawe, tworzący pierwowzór modelu w latach 90. Tinker Hatfield także inspirował się autem tego producenta, tworząc między innymi niebanalne połączenie logo Jordan Brand z logotypem Ferrari. Niebawem na rynek trafi kolejny wariant AJ14, określany jako „Reverse Ferrari”.

Air Jordan 14 SE „Reverse Ferrari” otrzymały cholewkę z naturalnej skóry licowej, którą zabarwiono na żółto. Kolor ten jest widoczny jako tło w logotypie Ferrari i zastosowanie go na sylwetce AJ14 okazało się strzałem w dziesiątkę. Cholewka pozbawiona jest wszelkich łączeń i przeszyć. Gładką powierzchnię ozdobiono logo z Jumpmanem i gumowym zapiętkiem z numerem „23”. Świetnym uzupełnieniem są czarne detale. Na podeszwie środkowej umieszczono grafikę inspirowaną włóknem węglowym.

Air Jordan 14 SE „Reverse Ferrari” będą dostępne w oficjalnej sprzedaży od 22 czerwca.

fot. https://www.kicksonfire.com/overkill-x-adidas-consortium-zx-10-000c-game-overkill-release-info/

Post Author: redakcja

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *