Pierwszy października to data oficjalnego rozpoczęcia współpracy adidasa z amerykańskim koszykarzem Jamesem Hardenem. Sportowiec wcześniej kilka lat współpracował z Nike, dlatego też z tym większą niecierpliwością czekaliśmy na pierwsze efekty współpracy z nową marką. Co prawda w kolekcji adidasa nadal nie pojawiły się jeszcze modele sygnowane nazwiskiem Hardema, ale 17 grudnia miała miejsce premiera limitowanej edycji Crazylight Boost Triple White.
Tylko sto modeli z indywidualnymi numerkami
Buty od kilku dni można kupić na adidas.com w cenie 140 dolarów. Warto podkreślić, że do sprzedaży trafiło tylko 100 par, w tym każdej został przypisany indywidualny numerek, który można znaleźć na pudełku.
Tu biel ma głębsze znaczenie
Crazylight Boost Triple White w specjalnej edycji utrzymane zostały w białej kolorystyce, której towarzyszy czarny akcent w postaci brandingu. W branży słychać głosy, że wybór barw nie był tutaj przypadkowy i miał być odniesieniem do filozofii „Tabula Rasa”. W ten sposób podkreślono, że James Harden rozpoczyna współpracę z adidasem z czystą kartą. Jaka będzie jej przyszłość? To pokażą na pewno kolejne kolekcje.
Model Crazylight Boost Triple White możecie zobaczyć nie tylko w sklepie internetowym adidas, ale również w reklamie Creators Never Follow. Obejrzyjcie ją koniecznie!