Wszyscy, którzy lubią kooperacyjne projekty marek odzieżowych z pewnością będą zadowoleni. Tym bardziej, że mowa o potrójnej kooperacji. Puma zaprosiła do współpracy szwajcarski sklep Titolo oraz przedstawicieli japońskiego sklepu atmos. Na warsztat wzięto model niemieckiego brandu – Disc Blaze.
Pustynny kamuflaż, bordowy neopren i czarna klatka
Nowy projekt to niezwykle ciekawa sprawa, co z pewnością potwierdzają widoczne na dole zdjęcia. Przód buta i element na zapiętce został pokryty wzorem inspirowanym pustynnym kamuflażem. Na uwagę zasługuje również wykorzystanie zabarwionego na bordowo neoprenu, który w zestawieniu z wspomnianym wzorem prezentuje się naprawdę olśniewająco. Boczny branding, znany z klasycznego modelu, w tej wersji jest w kolorze czerwonym i znajduje się pod czarną klatką, podkreślającą niezwykły charakter projektu. Branding sklepów umieszczono na zapiętkach. Wnętrze buta kryje w sobie pomarańczową wyściółkę. Dla kontrastu całość postawiono na białej podeszwie, której spód jest wyjątkowy jak cholewka. Projektanci wykonali go z półprzezroczystego tworzywa w turkusowym kolorze.
Oficjalna premiera została zapowiedziana na 28 stycznia.
Źródło zdjęć: http://www.kicksonfire.com/atmos-x-titolo-x-puma-disc-blaze-desert-dusk/